horoskoopkuum videomüstilised loodmuusikanipid ja toitsaatusedsiseturundustestidusutlusedveebi eksklusiiv

Mai 16 vol 4

Toit

Kartulipannkoogid ­kohupiimaga
Valmistamiseks vajad: 500 g kohupiima, 10 keskmist kartulit, 500 g lomahakkliha, 70 g suitsupekki, 70 ml toiduõli, 1-2 sibulat, 3 spl hapukoort, soola, musta pipart.
Pese ja koori kartulid, riivi, pigista mahl välja. Hõõru 300-350 g kohupiima läbi sõela, sega kartuliga, maitsesta soola ja pipraga. Saadud massist vormi paksud, piklikud lehed, pane iga äärele paras kogus loomahakkliha ja ülejäänud kohupiima, isa soola-pipart ning keera ettevaatlikult rulli. Haki sibulad ja suitsupekk peeneks, esmalt prae pekki pannil, siis lisa sibul. Prae õlis koogid mõlemalt poolt kuldseks, vala üle peki-sibulaga, lisa hapukoor ja hauta kaane all tasasel tulel pehmeks. Serveeri pannkookide praerasvaga.

Juustu-munapirukas spinatiga
Taigna valmistamiseks vajad: 70 g võid, 300 g jahu, 1 muna, soola. Katteks: 200 g brokkolit, 400 g spinatit 1 sibul, 1 küüslauguküüs, 2 spl oliivõli, 150 g kodujuustu, 2 muna, 70 ml piima, soola, musta pipart.
Sõelu jahu ja sega puruks hakitud külma võiga, lisa muna ja sool, tambi taignaks ja pane pooleks tunniks külmkappi. Keeda brokkoli, vala spinat üle keeva veega ja pane mõlemad sõelale nõrguma. Rulli taigen õhukeseks ja pane küpsetuspaberiga kaetud vormi, moodustades sellele ka püstküljed. Küpseta 15 minutit. Prae sibul ja küüslauk, lisa spinat ja hauta 3 minutit. Klopi munad piimas lahti, sega kodujuustuga, maitsesta. Pane taignale spinat, küüslauk ja brokkoli, vala peale munakaste ja küpseta 20 minutit.

Nipdi

Baklažaanide ­käitlemisest
Kõige kärmemini ja rohkem imavad praadides toiduõli sisse tumedad baklažaanid, tänu millele võib toit saada ebameeldivalt ja -tervislikult rasvane. Et seda ei juhtuks, hoia baklažaanitükke enne praadimist 10 minutit võimalikult külmas vees, nõruta paar minutit ja kuivata.

Baklažaanist salati koostisosana
Et baklažaani sisaldav salat või suupiste ei saaks liiga vesine, lisa sellesse tingimata kas purustatud kreeka-, metsa- või pistaatsiapähkleid, või arahiisi. See tagab salatile üksiti ka originaalse maitse ja hõrkjama aroomi.

Türgiubade ­keetmisest
Türgiubades leiduvad vitamiinid saavad kõige vähem kahjustatud, oad parajalt pehmed ja mahlased, kui keedad neid aurutis või keema aetud, soolaga parajalt maitsestatud vees, tasasel tulel. Kavatsed türgiube lisada salatile, tükelda nad pärast keetmist, mitte enne (et nad ei kaotaks suuremat osa oma naturaalsest maitsest)!

Maisi käitlemisest
Noori maisitõlvikuid keeda ca pool tundi, vanu ja kuivanuid kuni 2 tundi. Lehtedest ja rootsust vabastatud värsket maisitõlvikut võid küpsetada grillil (15 minutit). Krõbisevaks kuivanud maisiterad puista kuumaks aetud kohvikooresse ja hauta kaane all tasasel tulel 15 minutit (saavad mahlased ja pehmed nagu noored!)

0 kommentaari Lisa kommentaar