horoskoopkuum videomüstilised loodmuusikanipid ja toitsaatusedsisuturundussuhtedtestidusutlususutlusedveebi eksklusiiv

Minu seksikas Türgi puhkus

Mis seal salata – eredate elamuste otsimine puhkusereisidel eksootilistesse maadesse oli üha enam moes ka meil ning kui koroona taandub, tõusevad inimlikud kired taas rohkem päevavalgele.

Mina, kui omameelest tõsise ellusuhtumisega noor daam, polnud sellesisulisi puhkuseplaane küll kunagi pidanud, kuni mu parim lapsepõlvesõbranna, kes nüüd üle lahe elab, mulle ootamatult külla sadas. Pealegi just siis, kui mu ametlik peigmees, kellega meil paari kuu pärast pulmad ees seisid, oli kolmeks nädalaks Ameerikasse ametireisile läinud.
Nii et kõik algas tegelikult oleksitest-poleksitest. Sõbranna, suur idamaade kultuuri austaja,  oli teel Türgi lõunarannikule, poolenisti puhkama, poolenisti ärireisile, ja hakkas mind kaasa painama. Ma polnud Türgis käinud ja oma tulevase mehega oli meil pulmareisi sihina kavas Euroopa. Kuna olin omapead jäetud ja hetkel poolenisti töötu, siis ega mind kaua keelitada tulnud. Argumendiks oli seegi, et sõbranna, kel kaudselt tatari verd, valdas türgi keelt rohkem kui veini ja kohvi tellimise tasemel. Minul pole inglise keelega juba aastaid raskusi olnud, nii et keelebarjääri puudumine tõotas meil selle avantüüri veelgi põnevamaks teha. Lendasime.

Esimesed muljed ja tutvused
Seadsime end mugavasti sisse, tegime oma väikesele kuurordilinnale tiiru peale. Kui olime paar päeva vaheldumisi rannas ja hotelli basseinis vedelenud, otsustasime ka kohaliku seltsieluga lähemalt tutvust teha. Ühes kireva publikuga tantsusaalis sai sõbranna enesele kohe kaaslase, nii et juba kolmandal päeval olin päris omapead jäetud. Ja siis hakkas mulle rannas silma põlevate silmadega poiss, kes näis mind pidevalt seiravat.
See veider silmside jätkus veel järgmisel päevalgi, kuni ta joonelt minu juurde tuli ja mingi raskesti arusaadava lausega tervitas. Lähedalt nägin alles õieti, et niisugune tüüpiline türgi Ahmad, ainult muljetavaldavalt peente näojoonte ja soojade silmadega – lihtsalt paganama ilus. Ja paganama noor. Tuligi välja, et tegemist on kohaliku kooli abituriendiga, seega minust umbes seitse aastat nooremaga. Tema inglise keel oli minu omast tunduvalt kesisem, sellegipoolest avaldas ta muljet oma delikaatsusega, nii noore mehe kohta lihtsalt hämmastava dźentelmenlikkusega, mida maarjamaal olen viimastel aastatel üha vähem kohanud. Siinkohal soovitan soojalt neile, kes pole veel sealkandis käinud: kui teil on siin tegemist madala enesehinnanguga, pakkige kohver. Seal tekib tänavalgi tunne, et sind seiratakse kui jumalannat, mitte kui... nojah, vabandage...
Kui olime paar tundi rannas veetnud, soostusin oma Ahmediga (ükskõik ju, mis ta nimi tegelikult oli) õhtul randa jalutama minema. Ja see jalutuskäik murdis mu lõplikult. Ta rääkis ja rääkis lõputult, ja see oli väga põnev, sest ta osutus üllatavalt targaks ja huvitavaks nooreks inimeseks. Sealjuures väljendas ta iga žesti ja pilguga, kui õnnelik ta on, et oli minuga tuttavaks saanud. Mina ka, sest tundsin, et puhkan tõeliselt.

Ööd rannas
Järgmisel õhtul käisime restoranis. Ta saatis mind viksilt hotellini, leppisime kokku järgmise päeva kohtumise ning ta lahkus viisakalt hüvasti jättes. Et ta polnud esimesel kolmel päeval teinud katsetki mind suudelda, oli tõeline katsumus – äärepealt oleksin ise initsiatiivi ilmutanud!
Pärast järgmisel päeval tehtud põnevat matka tegi Ahmed ettepaneku vahepeal kummalgi omaette puhata ja veeta järgmine öö rannas! Ma ei tea, mis teie arvate, aga minu meelest võinuks ainult üdini loll naine millestki nii romantilisest keelduda. Mina see igatahes ei olnud!
Ja nüüd kujutage pilti: soe ja sume öö, suur poolkuu, paljad päkad uppumas sooja liiva ja kõrval noor sitke mees. Ta silmis peegeldusid tähed, kui sain esmakordselt tunda ta huuli, mille pehmuses oli veel hõngu õunaveinist, mida olime äsja joonud. Ma ei tea, kuidas seda sõnades kirjeldada, aga ma surin ära, ma läksin hulluks ja me tegime seda, mida mina kui pruutis inimene poleks tohtinud enesele lubada.
Ju ma sel hetkel tõenäoliselt armastasin teda, ma ei mäletanud ega mõelnud midagi. Ju ärkas minus mingi seni varjul olnud ekshibitsionism, nii et korraga ei kehtinud minu jaoks enam ei ümbrust, ei mingeid tabusid ega piire. Alles hiljem, kui endasse tulime, märkasime eemal mingit noortegruppi, kes oli meid vist jälginud. Mu Ahmedi viis see küll raevu, aga mina ei kahetsenud mitte midagi.
Sõbrannaga olime vahepeal nii vähe kokku puutunud, et polnud saanud enam ühiseid plaanegi pidada, kui tõdesime, et mõlemale on jäänud veel nädal. Minul seisis ees kodutee, temal tööreis Ankarasse.
Kuna sõbranna oli oma austajaga, kes osutus ühe juveelikioski müüjaks, samuti hõivatud, leppisime kokku, et kasutame kumbki aega oma äranägemise järgi. Tõotasime, nagu kunagi lapsepõlves,  kõik oma saladused igavesteks saladusteks jätta.

Türgi massaaž
See nädal möödus nagu linnutiivul. Päeval matkad, keeglisaal, õhtul diskoteek, restoran ja ööd rannas. Muidugi Ahmedi seltsis. Aga siis sain ma veel ühe unustamatu elamuse – türgi massaažist, kuhu nimelt Ahmed soovitas mul tingimata minna. Siiamaani ei mõista, kas lihtsameelsusest või sihilikult, teades täpselt, mis seal juhtub.
Mulle sattus supermassöör, minust tunduvalt vanem. Juba siis, kui ta mu selga mingite õlidega võidma hakkas, paistis, et ta teab viimset kui ühte mu erogeenset punkti. Kõik need kakskümmend minutit pidin ma lõhkema ihast ja ega see temagagi teisiti olnud. Kui ta mu siis järgmisse, eraldi ruumi juhtis ja uuesti mu kohale kummardus, tõusis mu süda kurku. Ma ei mäleta, kes esimese liigutuse tegi, aga temaga kogesin ma midagi niisugust, millest paljud naised kogu eluajalgi ilmselt aimu ei saa...
Kui protseduur lõppes, jätsime vastastikuste viisakusavalduste saatel hüvasti. Peale tervituse ja hüvastijätu polnud me teineteisega sõnagi rääkinud. Õhtul ei küsinud Ahmed mult midagi peale selle, kas jäin rahule. Ta pilgust polnud küll lugeda, et tal juhtunuga mingi seos võis olla – mulle vaatasid vastu endiselt jumaldavad, andunud silmad, mis oma naudinguid ootasid.

Viimane öö
Sel õhtul ei käinud me tantsimas, ei einestanud restoranis. Muudkui kõndisime ja kõndisime, jõime siinseal klaasi veini ja öö liginedes suundusime randa. Eneselegi märkamata läksime aina edasi mööda rannariba, kuni juba üksikute eramute hämaramasse rajooni välja jõudsime. Meenutasime koosoldud aega, nukrutsesime. Ta küsis hästi palju Eesti ja üldse põhjamaade kohta, kus polnud kunagi käinud. Ootas minult vast ettepanekut, et ta külla kutsun, aga ei palunud seda. Nagu mina temaltki – ei aadressi, telefoninumbrit ega muud seesugust, ja temagi ei rutanud neid pakkuma. Imeline poiss.
Võib-olla tegi lahkumise kergemaks juhtum meie viimase ühekssaamise ajal. Just sel hetkel, kui olime nirvaanasse jõudmas, käratas meist mõne meetri kaugusel jäme mehehääl: „No sex!” See oli turvamees – me polnud lihtsalt märganud, et oleme eraterritooriumil. Situatsioonikoomika.
Kui hommikuhämaruses viimase suudluse ta põsele surusin, lausus ta korraga tasa: „Niikuinii sa mulle naiseks ei tuleks...”
Elu lõpuni jään tunnistama, et ühel hetkel oli mul küll tahtmine saata kuradile kõik kuused ja männid ja lumi ja Läänemeri, jääda igaveseks tema silmade särasse palmide maale, aga ma läksin.
Lõpetuseks niipalju, et läksin määratud ajal mehele ja praeguseks olen juba nii kaua abielus olnud, et võin selle õnnelikuks lugeda. Truudusega pole mul raskusi olnud ja kui Türgi haruharva meelde tuleb, tundub kõik  muinasjutuna, mis minusse nagu kuidagi ei puutu. Seni pole ma tahtnud sinna veel kord minna. Ilus, aga ohtlik kant, kus iha, ehedad kired on justnagu õhku enesesse joodetud...

Katrin Pärnapuu

1 kommentaar Lisa kommentaar

Christy Walton 24.04.2022 15:16
Otsite võlgade konsolideerimise laenu, tagatiseta laene, ärilaenud, hüpoteeklaene, autolaenud, õppelaenud, isiklikke laene, riskikapitali jne! Olen eralaenuandja, annan ettevõtetele ja eraisikutele laene madala ja mõistliku intressimääraga 2%. Saada meil aadressile: christywalton355@gmail.com