horoskoopkuum videomüstilised loodmuusikanipid ja toitsaatusedsisuturundussuhtedtestidusutlususutlusedveebi eksklusiiv

Naised on turunduse uus nägu

Turundus on meie igapäevaelu äärmiselt oluline aspekt, olenemata sellest, kas te mõistate seda või mitte. Hoolikalt kokku pandud ja läbimõeldud reklaam võib muuta tarbija arvamust toote kohta. Lisaks võib see olla suurepärane ja jõudu andev tööriist paljudele rühmadele. Kui näete reklaamis kedagi, kellega saate end siduda, võite tunda end enesekindlamana ja valideeritumalt. Kuid need on põhitõed. 

Kahjuks ei järgi paljud kaubamärgid seda lähenemisviisi isegi tänapäevasel ajastul. Vastupidi, mehed on turundustööstuses endiselt väga lemmikud ja mängivad sageli mittesoopõhises reklaamis – see kehtib eriti sporditööstuse kohta. Seal eksisteeris aastaid eksiarvamus ja turundusjuhtide viga, mis värvisid spordialasid kui "peamiselt meestele mõeldud". Selle põhjuseks võib olla ka sügavalt loomupärane eelarvamus, mis läheb palju kaugemale pelgalt turundusest – pidage meeles, millal nägite viimati aktiivset turunduskampaaniat naiste spordiliigade (olgu see jalgpall või korvpall, üks levinumaid liigasid) reklaamimiseks tuntud spordialadel.

Õnneks on asjad praegu kiiresti muutumas ja selle trendi eesotsas on nii paljud spordibrändid kui ka ettevõtted. Ja see on arusaadav – naised on ju kõige võimsam tarbijarühm ega vaja oma eluvalikuid hiiglaslikelt kaubamärkidelt kinnitada. Sellised ettevõtted nagu Super Kasiino on valinud hea strateegia, värbades naisbrändisaadiku, ning sellised kaubamärgid nagu Nike või Adidas toovad oma reklaamikampaaniates ja tooteväljaannetes pidevalt esile tunnustatud naissportlasi.

Seda muutust oli võimalik jälgida kogu turundustööstuses, mõnes piirkonnas vähem märgatav, kuid siiski aeglaselt ühepoolselt leviv. Ja see ei ole lihtsalt seesama vana halb strateegia, milleks on võtta meestele mõeldud tooted, värvida need roosaks, kahandada ja pedaalida mõnes maitsetus reklaamis. See ei lenda enam. Brändidel on aeg mõista, kui oluline on pakkuda tegelikku väärtust ning muuta toode ainulaadseks ja kaasahaaravaks. Kui nad tahavad säilitada kõige väärtuslikumat tarbijarühma, peavad nad rohkem pingutama ja tegema seda, mida alati tuli teha – muuta naised turunduse uueks näoks.

Kui USA-s leiti, et paljudes tööstusharudes langeb naiste arvele 85% kõikidest tooteostudest, siis Eestis kõlab see statistika pisut teisiti, kuid annab siiski hea ülevaate naiste tähtsusest turunduses. Oluline on märkida, kui olulised need numbrid on: võtame näiteks digitaalsed turud, kus 92% naistest jagavad oma arvamust heade toodete kohta, mida nad on proovinud. Ainult see võib tunduda kullakaevanduse jaoks hea turundusstrateegiana, kuid 91% naistest tunneb, et nendega ei võeta turunduskampaaniates arvesse.

Nüüd, kui pandeemia on maailma tarbimisharjumusi tõsiselt muutnud ja nihkunud veebist ostmisele, on brändidel aeg hoogu võtta ja pöörata rohkem tähelepanu kõige väärtuslikumatele tarbijatele.

 

 

Pilt: Pixabay

 

0 kommentaari Lisa kommentaar